Monday, August 16, 2010

Sayonara.. Just One More Day to Go!

hurrgh...there's something inside me now..am going to leave CIDB Holdings..tinggal besok jer lagi..hati terasa sangat berat dan sedih...I've been about two years bekerja kat sinie..starting with the praktikal..
i start from zero..xtau aper2...then diperkenalkan dengan Event Team..masa tue sangat sronok..aku memang suke wat event nie...baru function dengan apa yg aku blaja! hehe..

My first master is k.herney..dia yg banyak ajar aku everything..aku sangat bertuah dapat bos mcm dia..die sangat sporting..understanding..bila marah muka cam xmarah jer...part nie aku suka..banyak kitorang lalui bersama...aku slalu jadi rakan se rumate dengan die bila time outstation..Die seorang yg boleh cerita everything.. die pon banyak bagi advise about kerja & life..n nasihat2 dia sangat berguna utk aku...

then..our event fam's..sangat seronok...ramai kawan2 aku...halim.. hafiz..jijah..syikin..nani..poji..wan..elly..ermy &ramai lagi laa..but some of them dah xde..yg cabut awal sebelom aku...a lots of memories dengan dorang nie...speechless..boleh menitik airmata bila terkenang..but i really enjoy every each of them..setiap seorang memberikan aku kenangan yang terindah..memang aku xkan lupakan dorang sampai bila2..there are a great team ever!

g Qlate..
Raya~raya..!!
Disinilah aku bermula..and im going to leave.. memang sangat banyak kenangan aku kat sini..dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang..dapat banyak bonus plus...dapat jodohku disini...Alhamdulillah..rezeki aku melimpah ruah di CIDB Holdings..n berharap aku di perpanjangkan sehingga akhir hayat..



Ok..i cant say anything coz it makes me cry..a lot...& a lot... Thanks for everything..nothing can be compared to sweet memories I had... just be good to company..n pray for my success.. Hidup CIDB Holdings!!!! ;((
Raya~raya lagi..
Raya~raya..
K.herney & I...

No comments: