Wednesday, August 18, 2010

Sayonara part 2>>This About Time!

Dear..dear..and that's it...im finally come to the end..today is my last day here.. Bila dah kemas2 semalam, hati tersentuh tgk barang2 dah siap pack, meja dah bersih..tinggal nk tunggu angkat jer..sedey! tapi apa nk buat..my life has to go on..
Dalam minggu nie aku rasa sangat happy..i spent my time almost everyday utk berbuka ngan my opismate..apiz..elly,ermy & of coz my beloved fiance pon ader (opismate aku gak)..aku memang dah cakap ngan incik tunang nak berbuka whole week ngan kengkawan opis aku nie...memang sangat seronoklah! ;p

masa time nie g bazaar,then mkn kt bawah umah elly..kunun2 nk mkn kt titiwangsa..sekali ujan daa...!


Elly membebel pasal satay nie..pok..pek..pok..pek..aku jadik pendengar setia.. ;p

Kerakusan apiz membeli..huahahaa!! ;p
Kamilah dara pingitan CIDB Holdings..
Memang happy laah dis week..ari sabtu nie aku nk bawak dorang g mkn2 kt hartz.. xsabar nk tunggu dis weekend..just wait for my entry for that one..hehe! okay..petang nie half day..n ready to pick up all my stuff.. and i will say goodbye to CIDB Holdings officially... ;( sob!

No comments: